top of page
  • Writer's pictureTomer Photography

החשיבות של צילומי תדמית מקצועיים לעסק

הצורה בה יוצג העסק שלכם ברשת היא הרושם הראשוני ופעמים רבות גם הרושם היחיד אותו הלקוחות הפוטנציאליים שלכם יקבלו. תמונות תדמית איכותיות הן אינן ״בונוס״ או משהו ש״כדאי שיהיה״, אלא הכרח להצלחת העסק שלך, במאמר זה אסביר מדוע.



רושם ראשוני

צלם טוב נמדד בצורה בה הוא יודע להביא לביטוי את מהות העסק לכדי צילומים איכותיים שמשדרים אמון אצל הלקוחות הפוטנציאליים שלכם עוד לפני שהם ייצרו אתכם קשר. רושם ראשוני הוא מרכיב חשוב בבניית התמונה הכללית שנבנית במוחו של הלקוח לאיך העסק שלכם מתנהל ומה הוא צפוי לקבל בתמורה לקניית השירותים/מוצרים המוצעים.


נראות ברשתות

צילומים מקצועיים משפרים את נראות העסק שלכם ברשתות החברתיות וחוויית משתמש טובה יותר מהתוכן שלכם, מה שמגדיל את הסיכוי לשיתופים לייקים ותגובות שיגרמו לחשיפה מוגברת, פרסום ושיפור הדירוג שלכם במנועי החיפוש. אתר שניראה טוב עשוי למשוך תשומת לב ולהוביל לזמן גלישה גבוהה יותר, בשילוב עם משתנים נוספים כמו תוכן איכותי וחווית משתמש נוחה באמת ה-UXUI. עסק שמכבד את עצמו מעלה תוכן לרשתות באופן קבוע, וכדי לעשות זאת מומלץ שיהיה אלבום דיגיטלי ממנו ניתן לשלוף בכל עת תמונות מקצועיות לפוסטים ולפרסומים השונים.


מיתוג

בעולם העסקי התחרות גדולה ומיתוג כבר מזמן איננו בגדר המלצה אלא חובה לעסקים המחפשים להתבלט. מיתוג חזק הוא זה שיבדיל את העסק שלכם מעסקים אחרים, ויחזק את הקשר שלכם עם הלקוחות. המותג שלכם הוא למעשה הסיפור שמספר מי אתם ומה אתם מבטיחים ללקוחותיכם, בשילוב עם רמת המקצועיות והאמינות של העסק שלכם. באופן טבעי, מיתוג איכותי משלב בתוכו צילומים מקצועיים המדגישים את אופי העסק, ייחודיות המוצר/השירות שלכם. בנוסף ליתרון המיתוגי, צילומים מקצועיים זו דרך נהדרת להסבת תשומת ליבם של לקוחות פוטנציאליים לפוסטים שלכם ברשתות החברתיות.



מכירות

תמונות מקצועיות יכולות להיות ההבדל בין אם לקוח ירכוש את השירות שלכם או יעבור לעסק הבא ברשימה. לתמונות יש אימפקט רגשי בשל העובדה שהן ממחישות ויזואלית מוצר או תחושה מסוימת. עסק שמשקיע בצילומים מקצועיים נהנה מתמונות שימחישו בצורה מדויקת את המוצר שלו וכך יגדלו הסיכויים לקבלת לידים.

ישנם מקרים בהם תמונות אינן מספיקות ויש צורך בהמחשה מדויקת יותר כגון: סיור וירטואלי 360 או צילומי וידאו. נפוץ בעיקר בקרב עסקים כמו אתרי נופש, צימרים ונדל״ן הזקוקים לצילומי אדריכלות הכוללים המחשה מהסוגים שהזכרתי למעלה.



לבלוט מול המתחרים

בעולם עסקי תחרותי חשוב לבלוט ולהציע ערך מוסף. לצילומים מקצועיים יש כמה השפעות חיוביות. האחת, העסק ניראה טוב יותר ברשת, השניה, עסק שמשקיע בצילומים מקצועיים מעיד על איכפתיות ללקוחות ולחוות הקנייה שלהם. ללקוחות כיף לגלוש באתר שניראה טוב ונוח לשימוש.

 

טיפים לבחירת צלם מקצועי

על מנת לקבל את הצילומים מקצועיים שמגיעים לכם כדאי לבחור בקפידה את הצלם הנכון, שידע בדיוק את צרכי העסק שלכם. בחרו צלם עם ניסיון בצילום עסקים דומים לשלכם, כדי להבטיח שהוא מבין את מהות העסק ויספק לכם צילומים שיענו על הצרכים שלכם.

תקשורת ויחס אישי חשובים לא פחות על מנת להבטיח לכם את התוצאה המושלמת, צלם קשוב = צילומים מדויקים עבורכם.

בסופו של דבר, צילומים מקצועיים לעסק היא השקעה שמחזירה את עצמה ב״ריבית דריבית״ כיוון שהם נשארים אתכם לעד ותורמים למכירות, למיתוג, לפרסום ולקשר האישי שלכם עם הלקוחות. כשזה מגיע להצגת העסק שלכם, אל תתפשרו על האיכות.



22 views0 comments
bottom of page